MirAcLe WoRdS

27 September 2009

...putus asa...

Salam kepada teman-temanku...

erm.. makin lama aku rase makin tension...
aku rasa macam aku mula benci hidup paku..

aish~!!!! x baik aku cakap macam ni.. macam tak bersyukur la pulak kan???



nak dijadikan cerita...

aku btol2 nga tension sbb exam da dkt... mcm2 la kne wat...
kerja kursus.. folio... adesss....
saket ati btol la~!!!

time ni lak aku teringat kat seseorang....

ha~!!!! korg jgn pike yg bkn2...
aku terpike kat cikgu aku la... Name die Cikgu Aziz bin Rasol...
aku ngan member aku pggl die cikgu hensem...
ade yg pggl die cikgu macho......
ha3...

Aku teringat kate2 die...
die kate..

"Kejayaan dicapai setelah berusaha,
berdoa dan bertawakal kepada ALLAH
disertai dengan kesungguhan yang tinggi"
Mmg betul ape yg ckgu ckp... tp,...
kesungguhan aku tinggi ke???
cukup ke aku berusaha???
hurm.. aku sendiri x psti...
lagi satu kata2 die yang aku mmg akn igt smpai bile2... ialah...
"Tidur semasa ujian ibarat mati katak sebelum berperang"
Sejak die ckp mcmtuh.. aku mula sedar yg aku ni bnyk main2...
aku kene ubah diri aku kearah kebaikan...
smpai bile aku nk jd cmnie???
Sjak drpd tuh.. aku ubah sket kate2 cgku untok kebaikan aku...
Bunyinye cmnie....
"Tidur semasa guru mengajar ibarat mati katak sebelum berperang"
Aku harap ngan kate2 aku nie...
korg dpt la iktibar yerp...
Sekian....
...WASSALAM...

MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment