MirAcLe WoRdS

31 July 2010

Selamat jalan....


inalillah....

credits for:
1. Arwah pakcik Sahar (driver van yg bnyk berjasa kat family aku)
2. Arwah Wafiq Al-Qayyum (kawan + lawan aku, 16 taon)
3. Arwah ___________ (bdk kg aku jek... x knl sgt lorh..)

dalam mase 2 minggu je... kejadian ni terjadi kat kampung aku

ketiga-tiga yang di atas accident....,. (kes ni jrg berlaku kat kg aku~)
YA ALLAH.. seram dibuatnya... lepas ni x nk rempit lg... (ewww... bajet jek.. nk pegang moto un ayh xkasik.. nk rempit kunun... nek basikal tua sudah laa)

Yang paling menyedihkan...
Arwah pakcik Sahar uh bru lps hantar adik aku balek dr sekolah...
(aku ghisau gak kalo2 adk aku kne.. cmner la kan...)

pastu dye ngan ank dye g pasar mlm... nk beli juadah ntok berbuka
time nk balek umah uh.. dye accident...
kuih yg dibeli td.. bertaburan kat jalanraya.. ank dye(yang juge berpuasa)
terselamat... (cedera siket kot..)
(cerita berikutnye.... aku x tau.. x smpt nk soal siasat mak aku...!)
(aku musykil gak nih.. saper la nk anta mak long aku g keje pasni... saper la nk amek + anta adek2 aku g skola pasni... saper la nk anta bini die g keje??)
(aku biarkan soalan itu ditiup angin tanpa jawapan)


semoga Allah cucuri rahmat ke atas roh beliau... al-Fatihah...
Tarikh pulang kepada Sang Pencipta... 25 Julai 2010.


Baru dpt tau crite ni smlm... maklum le.. bdk asrama...
klo hal2 yg berlaku kt kg ni.. dye la yg paling last tawu...

Masih terkejut ,
aku a.k.a Nakamura Miharu
303604
HsJ Lover
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Raji and Yeen said...

sadisnyer
innalillah..
arwah tuh accident ngn van der ke?

Jay_Izzaty said...

x.. dye nek keta.. hit by a car...

Post a Comment