MirAcLe WoRdS

09 August 2010

uweeeeee~ happy happy happy


waaaaa.... happy yang amat nih!
oppppssss... lupe lak...

Assalamualaikum....

------->mukadimah<-------

huhu....



aku ni.. da brape ari demam... *kire jap*
haaa... masuk arini... da 4 hari da... x kebah2 gak..
xpe laaa.... aku trime je penyakit nih sbb....

ibu aku kasik cuti!!!! yatta~


haha....
tp, sebenarnye.. bukan ini yang aku nk crite..
aku nk crite kebosanan aku kat umah nih...
aku bangun2 pagi jek tros g toilet...
alaa... cm lagu zaman budak2 dulue...

Bangon pagi
gosok gigi
cuci muka
tros mandi
pakai baju
minum kopi
pegi skola sng ati...

tp, aku wat smpai num 3 tuh jek...
yg len aku tangguhkn dulue.... *wink*
alah... korg nk kutok aku .. cm korg x penah wat lak!?
*marah nih(!)*

------->stop da babbling<-------
sebenarnye.. aku btol2 bosan pagi nih...

so, aku pom merajinkan jari jemari yang runcing
ntok membersihkan blog aku nih,,,

walopon x secantik mane... aku tetap syg belog-ku ini
bak kata pepatah...

biar x cantik.. asal sedap mata memandang *ade ke?*

dengan penuh bersemangat.. aku on lappy nih...
aku terus tkn mozilla firefox... dan menaip blogger...
taip e-mail aku n password:********

ok2... aku nk staight to the point je nih...
bnyk sgt simpang siur nye td...
haa.... pas da sign in uh... aku rajin2 kan lah tgn ntok post arini...

*ehehmmm.... bru nk story ni... td mrepek jek.. sorry ek?*

credit for : abah!

haha... smlm kn... adek aku ngan gado2 rebut lappy nih...
puas aku leraikan...
tp, still gado gak...
cm hanjin ngan kucin...
*xtau mne 1 hanjin mne 1 kucin*

pastu, abah aku da bengang,,,,
abah aku ckp...

"eh.. lap top ni.. abah da kasik kat _________ *nama aku*....."
"ah... x adil....." bising plak adek aku nih...

aku hanye mampu tersengih.. haha....

so, secara rasminya... ni laptop aku.... YAYYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!

-------> ni je aku nk citer....haha<-------

sedikit pesanan... errrr... asl belog korg shantekk sgt arh?

tension aku tgk...
da r ramai follower...
yg belog haku ni... *atoi*
belog kalian sgt2 menarik...

*haku ni cm x ikhlas je ber-belogging*

aku ni bknnyer ape....
juz...
aku jeles la tgk korg dpt feedback yg memberangsangkan...
plus... post korg sgt menarik ntok dibace....
*sampaikan aku leh lupe nk sarapan pagi*
da r... mls nk pike agy...

*sobsobsobsobsobsobs*



p/s: eih.... jgn wat xtau ea... aku nga story psl belok ngko nih!

-raji-
lu mmg hebaDD bro.. gua tabiik sama lu!

-aini-
lu punya bebelan.. amat2 gua hargai! menjadi sinar dalam idop ku.. (cheh!)

-sis lala-
idop lu sgt menarik! sgt jeles!


trimas sbb bace bebelan dan repekan aku nih!



MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment