MirAcLe WoRdS

06 August 2011

.aku pon ade HIDUP BARU!

Baiklah, baiklah!
di saat jari rancak menari mengukir kata,
di saat otak ligat bermadah,
disaat hati rindu kepada-Nya,
genaplah hari keenam Umat Muhammad berpuasa.

Saya sebagai hamba, menurut sahaja kehendak Sang Pencipta.
Sungguh, keindahan Ramadhan, bulan penuh barakah ini dirasai melalui keikhlasan..

STOP! STOP!
apehal skema sangat ayat!
ok.ok.

SKEMA MOOD------------------> DEACTIVATED!


zzzZZZZzzzzZZZzzzzzZZZzzzzzZZZZ


STYLO MOOD---------------> ACTIVATE!

ok.. sempena bulan mulia ni,, aku mengharapkan kita semua berusaha mengutip pahala yang berlipat ganda. Terawikh tu,, rajinrajinkan diri anda ye..?
Bulan lain takde solat ni,, jadi, rebutlah peluang itu, anggaplah ni Ramadhan terakhir untuk diri korang tuh,,

Ni aku mau storymory pasal hidup baru aku sepanjang bulan ramadhan kat asrama,,

4.3opagi- mandi dan siap2 untuk sahur.

5.00pagi-bertemu kekasih.. :P (jika berkesempatan)

6.05pagi-solat subuh berjemaah kat surau +bacaan Asma ul Husna

6.30pagi-siapsiap untuk ke kelas

7pagi-2.30petang-sesi sekolah

3.30-4.30petang- prep (most of the time aku tidur,, :)

4.45petang- solat asar

5.05petnag-mandi, rehat dan siapsiap untuk turun ke dewan makan(DM)

7lebiyhmalam-berbuka puasa. Solat maghrib

8lebiyhmalam-Tadarus, Isyak, Terawikh..

9.45malam-supper (aku skip sebab masih kenyang)

10.00-11.15 malam-Prep malam..

11.30malam- lights off! (eyes off too!)

Begitulah kehidupannya... jadi,, anda bagaimana?
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

someone said...

weyhh,,asal tajok post kaw mcm nak fight ngn aku jea ? haha ! anyway,,asal supper kaw awal sgt ??
aku nye supper lbeh kureng pukul 10.45 mlm !

salam perkenalan daripada saya........ said...

huhuhu..
prep lama nau...

Post a Comment