MirAcLe WoRdS

06 August 2011

.aku TERLEPAS CAKAP lhaa!

"Eh! aku rasa,, dia tak tengok perempuan sebab dia sakit lhaa..."

"Ta jugak. mungkin mak ayah dia da ajar dia macam tu.."

"Cube kau fikir ea..? kalau dia tengah bahagia bercinta... and tibatiba dia dapat rasa yang dia akan pergi... kesian laa awek dia.."

"Tapi,, tu la baru best! baru tragis sikit hidup.. Hidup kita sedih. Nanti kita akandekatkan diri dengan ALLAH... Time senang,, SUSAH betul kita nak ingat kat ALLAH!"

"Memangla,, tapi, kalau sekarang iman tak kuat,, macammane kalau lepas dia pergi,, kita jadi gila..? nak bunuh diri ke,, hape ke?"

"Tapi, kalau hidup ade perkara tragis,, baru life! Kalau tak lalui benda tu,, kita takkan ingat sebarang kesulitan"

Baiklahh! dialog itu berakhir kerana masingmasing nak malakukan khidmat diri.
Aku..? HUmm,, nak ke bilik basuh, mencuci pakaian sebelum pulang ke rumah.

ketika itu aku terfikir....

Ya ALLAH,, lancang betul mulut aku tadi,, Kalaulah perkara tu terjadi...?
Mampukah aku..? Kuat ke iman aku..? Redha ke aku..?

Aku ni pun satu,, pergi cakap benda yang bukanbukan pulak time Ramadhan nih..
Teruk la aku nih!

Jadi..............?
MirAcLes dO HaPpEn!

3 MirAcLes WilL HaPpeN !:

someone said...

ape kes ni weyhh ?
story sket kat aku ,, pasal spe ??
*menyebok japp

Jay_Izzaty said...

haha,,, ade lhaa,,,

salam perkenalan daripada saya........ said...

hahaha..

Post a Comment