MirAcLe WoRdS

02 October 2011

Rajinlah!

aku tak tau kenapa makin hari aku makin malas. prep petang aku tidur atau mainmain.
prep malam aku borakborak. dan lately, aku banyak kali marahmarah.
aku tak tau kenapa dengan diri aku.
sekarang ni, bila balik rumah, aku dah malas nak update belog, padahal aku ada banyak cerita yang ingin di kongsi.

nanti dah sampai sekolah baru la rindu belog. kalau lah sekolah tu macam SDAR, buleh gak aku kepit lap top bawah ketiak. masalah nya, aku kat pilin! bukan seremban sana. jauh beza tau.

aku ade banyak cerita
-ken 1murid 1 sukan
-kem lambaian danau
-basketball
-aku demam

nanti bila aku balik lagi sekali baru aku cerita lah ye..
agak tak up to date la jugak.. hope kamukamu enjoy lha nanti.
till we meet again.

as-salamm~
MirAcLes dO HaPpEn!

1 MirAcLes WilL HaPpeN !:

mia said...

sabar aje lah...
tak semua yang kita nak jadi knyataan..

Post a Comment