MirAcLe WoRdS

24 November 2011

darjah berapa..?

aduhh,, internet nih,, asekasek disconnected jea!
penat dah aku call 100 untuk ushausha ape ke jadahnya modem aku jahanam.
aik! dah akak operator tu pun tak bule nak membantu...

kaka operator: baiklah adik, nanti technician kami akan datang dalam masa 24 jam.

hak tuih la,, nak kena tunggu lagi,, aku dah gian tahap cipan nak on9 nih..

tunggu punya tunggu,, abang2 TM ni pun datang dengan kereta SAGA biru buruk.. *heeh, takde niat nak menghina sebab itu kebenaran...*

time tu dia panggil aku..

Abang TM: adik, darjah berapa ni?
aku: saya?
abang TM: ye lah..
aku: saya dah tingkatan 4.. *buat muke slumber.. lalalalal*
Abang TM: hah?? tingkatan 4? muka macam budakbudak.. *dia gelakkan aku!
aku: errrr.. *terdiam sebab terasa dihina sebentar..
Abang TM: eh,, jangan marah eh,,
aku: ah..? tak tak marah,, saya memang awet muda,, haha *aku buat2 gelak!

lepas tu,, dia diam kejap,, sambung buat kerja2 TM..
heh! dah tau datang umah aku nak buat keje,, buat je lahh! nak ngurat aku pulakk,, aku sekeh kang!

Abang TM: dik skola kat mane? Krubong?
aku: err.. skola sekarang?
Abang TM: hah! ye la..
aku: sekarang kat Negeri Sembilan...
Abang TM: ushhh! jauhnya.. *buat muke takpercaya macam aku ni tengah menipu dia pulakk!

Ehh, abang TM,, aku tak de masa nak tipu kau lah!

Abang TM2: sekolah apa? MRSM...?
aku: eh,, bukan, bukan, sekola rembau..
*buruk seyhh aku sebut name rembau tuh.,, haha!
aku: sains rembau
Abang TM: ohh,, ni budak pandai la nie...? kalau macamni, abang nak belajar dengan kau la
Abang TM2: belajar ilmu hisab..

memang aku pandai pun kan.. tu yang lulus add math! tu yang dapat A semua subjek!

aku sengih2 je kat abang tu, bajet aku pandai lha kan...?


dah tu, bila kerja dia siap n dia nak blah.

abang TM: dik, kat bawah tu ade number abang tau. tapi jangan call malam2 bla2...

ewwwww! bajet aku nak call aje,, sudah la kau!
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment