MirAcLe WoRdS

04 December 2011

aku DILEMA!

uwaaaaa~ aku dilema!
ye, aku dilema! dilema dilema dilema!
bukan delima lah ngokkk!

ok, aku tak tau nak mula dari mana yang pasti. aku belum jumpa jalan keluar lagi.

aritu, iwan ade ajak aku belajar dengan dia time cuti ni. aku ada cakap kay mak.
mak ok aje. ye, aku ulang, MAK OK AJE!

aku pu fikir la lamalama sikit sebab mak ada carikan tuisyen untuk aku.
tapi semalam..

mak" eh, tuisyen tu da start arini. satu kelas dalam 2-3 org je dan dia setiap sabtu ahad. sabtuahad ramai orang kawen..

-..- orang kawen dia risaukan? yang aku ni nak SPM apa cer?
ok.ok biar la pegi orang kawen. kalau mak aku ta pergi, nanti aku kawen siapa nak datang pulak kan? *HAHA! berangan nak kawen la pulakk!

malam tu,

mak: tak de kau pergi je lah belaja ngan iwan. nanti mak hantar.

tak de kau pergi je lah belaja ngan iwan. nanti mak hantar.
tak de kau pergi je lah belaja ngan iwan. nanti mak hantar.
tak de kau pergi je lah belaja ngan iwan. nanti mak hantar.
tak de kau pergi je lah belaja ngan iwan. nanti mak hantar.
tak de kau pergi je lah belaja ngan iwan. nanti mak hantar.


aduhhh,, melantunlantun suara mak masuk telinga aku.


aku tak tau la.. kalau aku belaja dengan dia... konfem ke aku belaja?

aku nak tuisyen lahhh!


_________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

ziqa jamil said...

kawan ! ko g je blajar ngan dak iwan tuh... *macam aq kenal pulak .. hahaha.. lawak r blog ko.. kunjung2 la aq punye pulak . satu lg , blog ko aq jadikkn blog list aq tau .. haha..

ziqa jamil said...
This comment has been removed by the author.

Post a Comment