MirAcLe WoRdS

11 December 2011

Cuti-cuti Malaysia!

benda nya, setahun sekali.. jadi rugilah kalau tak pergi kann?

penat betul jalalan hari ni.
walaupun cuti kali ni aku banyak buang masa kat rumah.. tapi, 10 DISEMBER aritu aku keluar jugak. terus ronda satu Malaysia! haa,, barulah cuti namanyaa!

ok lah! aku tipu,, mana ada orang ronda 1MALAYSIA dalam masa setengah hari kann?

aku pergi MITC..



sebab ada SATU DAERAH SATU INDUSTRI tuu...

haa,, nilah entrance idaa!



dapat stciker ni masa nak masuk. tapi gamba ni diambil setelah keluar dari MITC.. heee~

ini adik saya. dia sedang menunggu keropok lekor dari Terengganu! Cumil kann?

ini saya beli di gerai negeri SELANGOR! saya nak cakap yang ni produk MUSLIM. hee~ MUSLIM AHMAD! haha~ bukan dia lahh! saya gurau aje~

hehe,, nak mencapub japp!


lepas rondaronda satu MALAYSIA,, aku gerak pergi MYDIN pulakk! then, singgah kat...

amacamm? best tak?

then, kami pun walk awayyy!

malam tu baru kami makan donut-donut nih!

itu saje lah yang ingin saya kongsikann! hee~


__________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

azalina said...

haha,,
big apple dye again!

ammar said...

erm.......byk btol donut tuh....well family besa tgk mcm aq....kalo beli mcm tuh simpan seminggu

Post a Comment