MirAcLe WoRdS

11 December 2011

Family outing lagi sekali!





ok. benda ni dah 2 hari pun. cuma hari ni baru berpeluang nak update belog! heee~

haritu, aku pergi makanmakan kat McDonald.
nothing much la kann?

tengok je la picture yang sempat dicapture nihh..


ni aku makan.. hee~ sedap betul! bawang dia terasa sangatt!



mak aku makan fillet, abah makan big mac. zaed makan prosperity lahh!



ini feveret aku masa kecik kecik dulu. aku wariskan kat adik aku yang 2 orang tu. makan la dorg cheese burger. dapat mainan kiut pulak tuhhh! nyampahh aku!

kiut kan kan kan?



lepas tu.. kamikami ni pun pegilah main kat playland situ.. heee~

itu je yang ingin di sampai kann

credit for: Corby II <3


__________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment