MirAcLe WoRdS

08 December 2011

happy BIRTHdAY, AWAKK!!

hey, tak perasan pulak dah 08122011.
alahh,, 8 DISEMBER 2011 lahh.

ok, kalau kite reverse 16 tahun lalu....


ade seorang ibu mengandung sedang menahan sakit perutnya sebab si anak asek menendang2 si ibu gaya front kick taekwondo.

*cisss, bedebah punya anak! kecik2 da derhaka. ni belum besar lagi ni..

setelah beberapa ketika.,, maka lahirlah seorang bayi perempuan yang tak berapa nak comel jika dibandingkan dengan bayi yang dilahirkan pada 30 mac tuu.
maka, bayi itu dinama kan AZALINA oleh ayahnya, ENCIK ABDUL WAHID. tersenyum si ibu melihat anak yang di kandung selama 9 bulan kini merengek di dalam rangkulan ayahnya.

detik meniti saat,

saat berganti minit,

minit bertukar jam,

jam mengejar hari,

hari menjadi bulan,

bulan menginjak tahun.

16 tahun berlalu. hari yang sama. 8 DISEMBER 2011

dia menjadi teman saya. saya S A Y A N G kan dia!

awakk,,



HAPPY BIRTHDAY, sayanggg!

my wish for you:

-kita 3 SERANGKAI memang terbaikk!
-SPM straight A's + weyy,,
-semoga kau bejaya dunia akhirat
-jadi anak, isteri dan ibu yang solehah
-may ALLAH bless you, A L W A Y S !

jaga persahabatan kita. semoga kekal ke syurga tau,?
aku S A Y A N G kau dengan D A Y A H. ingat ni. hanya maut yang memisahkan kita tau.
kalau laki kau pisah kan kita. memang makan parang lah jawabnya. haha!


#aku letak pic kau yang kat atas tu dalam nset tawuk! tp, yang belum edit lah
__________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

oli-go said...

hepi besday..

azalina said...

huhuhuhu,,terHARU gilaa kott^^
tengs dude!
SCANDAL terBAEEKKK!
#gaya boboi boy^^

Post a Comment