MirAcLe WoRdS

19 December 2011

ISNIN yang seronok!








aktiviti hari ni.

pergi beli baju sekolah! yeayyy!
wah, teruja gila aku pergi beli baju ken? maklum la SPM victim tahun depan. haruslah begitu. ni tahun last beli baju sekolah. lepas ni tak beli lagik dahh!
mesti rindu kan nanti?

kalau kat Melaka ni, Bee Loon lah yang popular. of course la aku pergi sane, aku beli baju PBSM tu lah. kan kerajaan dah wajib kan pemakaian uniform setiap hari rabu. TERPAKSA lah aku pergi beli. sementara fitting room tu nak reda, aku take pic,

baju hijau tu along. tudung hitam tu mummy aku.

lepas tu, pergi pasar lama. cari vest dengan tudung adik aku. sempat jugak aku capai telekung baru. warna biru pulak tuh! heee~ i LOIKKE! sempat la jugak nampak beberapa cruise yang melintasi river. lepas tu, beli rojak mamak kat pasar lama tu. al maklum la perut berkeroncong minta di isi. tadi masa keluar rumah, ta sempat nak makan tengahari. dalam pukul 6, baru balik rumah.

lepas maghrib, gerak balik rumah opah pulak. tengok Mirul yg khatan semalam. dia ok aje. tak de ngadengade macam zaed dulu. nanges aje keje nye. si Mirul ni dah siap gelak2 + main2 dengan adik dia pulak tuu.. bagus lah tu budak! kau kuat betul.

pukul 9, nak balik dah, tapi mak kena tunaikan janji!
SATE perlu di wujudkan depan mata. terus aje gerak pergi kedai. dah la sejuk hari ni. kaki + tangan aku dah gigil dah,

<------- kat kedai sate tu, kat belakang mak aku!

penat menunggu ------> comel kan?

aku yang kesejukan.... sempat jugak posing.. ^,^V

kami 3 beradik!

sate pun sampai.
tapi, budak gemuk ni nak makan sate ayam. kena tunggu 10 minit ye, adik!

okayy! ni nasi goreng ayam aku!
aku makan sola lah. dengan asap nipis diaa, wahh! macam kat luar negara pulak dengan sejuk macam ni. tengah rancak makan, tibetibe hujan rintik2. dah la pilih tempat yang open, takde bumbung. nasib baik hujan stop. kalau tidak, humm,, kawin ramai lah jawab nya!


<------- orang yang menaja makan malam hari ini!

credit untuk mereka! thanks ibu, abah!


__________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment