MirAcLe WoRdS

03 December 2011

jar of hearts! part 2

humm,, S E D I H!

tu je la yang aku boleh tulis sekarang ni. hancur luluh kut hati ni tgk result RANKING SBP aku!

teruk nak MAM**SSSSSSSS!!!

tak caya? meh sini wa kasi usha!



klik untuk pembesaran yang lebih sihat tau!

humm,, tu je la yang membuatkan aku sedih. num 5945!
what te_____________! aku target below 5000.. ta kesampaiann!
terkubur harapan aku nak memiliki DSLR tahun ni.



_________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

5 MirAcLes WilL HaPpeN !:

azalina said...

aku tak paham tengok pic ni?
hehe,, anyway .. usaha lagi oke? GAMBATTE!

ammar said...

hahaha......one phrase
'kegagalan merupakan pengenalan untuk kita mengenali kejayaan'

Jay_Izzaty said...

azalina: tu ranking SBP aku lahh,, camtik kan number kat kiri sekali tu?

annar: thanks ok. taon depan aku FIGHT kalahkan kauu!

azalina said...

ouhh,,haa .. tak pe lah,,
kaw dah buat sehabis baek kan?anyway,,betul ape cakap ammar tuh! :)

Jay_Izzaty said...

humm,, dah la,, malas nak fikir.. tunggu taon depannn!

Post a Comment