MirAcLe WoRdS

19 December 2011

KAWAN seperti aku ( ! )

ni sambungan cerita semalam...

>cerita semalam< klik bg yang belum tahu.


Memang tak ada kengKAWAN seperti aku
Tapi yang lebih baik, banyak!

Memang tak ada kengKAWAN sehebat aku
Tapi yang lebih hebat, banyak!

Maka tak perlu kau susah hati
Banyak kengKAWAN yang bisa kau pilih
Untuk kau jadikan kawan sejati

Memang tak ada kengKAWAN seseksi aku
Tapi yang lebih seksi, banyak!

Memang tak ada kengkawan seCUMIYL aku
Tapi yang lebih CUMIYL, banyak!

Maka tak perlu sedu sedan itu
Jangan sampai kau rendahkan dirimu
Memaksa aku menjadi kawanmu

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku UNFRIEND
Ku tahu kau hebadd
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
kengKAWAN yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku UNFRIEND

BerKAWAN aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada DUA
kengKAWAN yang ku suka

Ceritanya aku sedang belajar setia
Makanya dari itu kamu jangan memaksa
Kerna aku memang tak suka kat kamuuu!

Oo baby baby
Jangan kau marah sebab ku UNFRIEND
Ku tahu kau hebaDD
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
kengKAWAN yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku UNFRIEND

BerKAWAN aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada dua
kengKAWAN yang ku suka

Oo baby
Jangan kau marah sebab ku UNFRIEND
Ku tahu kau hebadd
Ku percaya kau baik
Ku yakin pasti ada
KengKAWAN yang tertarik
Oo baby
Jangan kau dendam sebab ku UNFRIEND

BerKAWAN aku mahu
Tapi tidak denganmu
Ku sudah ada dua
KengKAWAN yyang ku suka

Memang tak ada keng KAWAN seperti aku~


#untung lahhh, aku buat lagu untuk kau!
__________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment