MirAcLe WoRdS

05 December 2011

not me!

a a

humm,, aku selak surat khabar pagi tadi.
kat bahagian kesihatan. aku jumpa benda ni..
|
|
|
|
|
V


terusterus aku gelak. cuba baca masalah dia. hee~ tu bukan aku tau.
jangan nak call aku mintak kepastian pulakk.

lepastu, aku selak kat luar negara. jumpa ni pulakk..



lagi lah mengarutt! aku hidup lagi lahh!
dan aku ta pernah pergi luar negara tauuu!

yang paper minggu lepas lagi ta bule belah,,

"JAY, main FB, jumpe kekasih hingga abaikan saya dan anak"
oh, gosh! aku belum kahwin lagi.. itu sume dok nak koto kan nama baik aku ni.. puihhh!

haha,, tak de laaa, gurau jep!

ok. tu je aku nak bagitau. sekian terima kasihh!




_________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Annie Swann said...

agak sengal...rajin ko wat sume ni kan??hahha///wei ...follow blog aku lah der!

Jay_Izzaty said...

bukan aku dah follow ke?

Post a Comment