MirAcLe WoRdS

20 December 2011

TERHARU nya!

wah. nak ambil tisu tak sempat. air mata mengalir ni. haha!
tak lah sampai mengalir. sekadar sebak di dada sahaja!
TERHARU sungguh tengok post kat belog kawankawan yang ada pasal aku.

first, si sepupu aku yang gedik ni. aku sebenarnya tak percaya dia ade belog. kalau ade sesape nak follow. klik sini. tapi. belog dia tak best macam belog aku weyhh! SUMPAA aku cakap!. haha, tak de lah. gurau aje. belog dia ok. kalau tak percaya. pergi lah tengok sendiri!



amek kaww! sekali satu post tu pasal aku. walaupun pendek. aku tetap appreciate. padan lah dia beriya iya promote belog dia kat aku/ suruh aku bukak lah. online lah. macam macam lah budak ni. ruparupanya nak show aku post dia. thanks ea IWAN!

tapi, kau jangan fikir post ni mampu sejukkan hati aku. kau kena ingat pasal conversation kita haritu. kalau tak ingat. kau klik sini.

mesti kau dah ingat kan?

ok, now move to the second. ni belog besties aku masa aku sekolah rendah. malangnya, dia pindah masa darjah 6. aku rapat dengan dia since tadika lagi. nama pulak lebih kurang aje. HAHA ! dia

NURUL AZRA IZZATIE NOOR AZMAN
NURUL AFIQAH IZZATY TAMBY CHIK

ade lagi sorang kawan. tapi, aku tak ingat nama penuh dia. kamikami ni rapat masa tadika.


ok. ni belog dia.
haritu dia ada mintak tolong aku pasal music player kat belog. aku tolong sikit aje. then, dia bagi pengharaan. wah, terharu lagi! haha! thanks ea letak nama aku kat situ. sikit aje aku tolong kau.

kalau nak follow dia, klik kat gambar tu, okayy!

and, last sekali, budak gebang ni. aku sayang kau beb!



si owner of HASIL INSPIRASI SEORANG BLOGGER ni, aku wish birthday aje. tak de hadiah pungg. yang kau overexcited buat post untuk aku kenapa? sikit je weyy yang aku buat!
anyway, thanks bagi tumpang rumah aritu. thanks jalanjalan dengan aku kat Jusco. thanks tolong aku basuh pinggan and sidai baju. thanks tolong buat kek! macam2 kau tolong aku! moge kita berjaya nanti. insya ALLAH!

ok, thats all!


__________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

1 MirAcLes WilL HaPpeN !:

someone said...

wuu~
lagi terHARU! tengs awak :)

Post a Comment