MirAcLe WoRdS

15 March 2012

insan bernama kekasih

" assalammualaikum "

err.. siapa pulak ni ?

" waalaikumussalam , pakcik . duduklah sini . pakcik nampak penat ni . "

"terima kasih , nak . baik hati kamu "

alahai pakcik . umur lingkungan 60 an aje . kalau ayah hidup , ayah mesti baya pakcik ni jugak .
hmmm,, ayah , moga ayah tenang kat sana .

" anak ni tunggu siapa ? "

" saya tunggu adik saya . baru daftar hari ni . "

" eh , sama dengan anak pakcik lah ni . "

" abang ! "

" eh , pakcik , ni adik saya . Humairah . "

Humairah sekadar membalas senyuman pakcik tu . hmmm, nampaknya , adik aku pun teringat kat ayah masa pandang pakcik ni . adik , adik , kau pegang hujung tudung tu setiap kali kau rindu ayah kan ? tudung biru yang kau pakai ni pemberian ayah . pemberian terakhir ayah .

" abah ! "
sapa satu suara . aku mencari punca suara itu . Subhanallah . indahnya ciptaan tuhan .
muka dia ada iras heliza hilmi tu lah !
cantik betul !



EHEM !
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment