MirAcLe WoRdS

06 June 2012

aku terasa lah weyy !

kau kan suka aku buat post pasal kau . so , take this .

aku terasa tau pasal kat kenduri semalam .
aku bukan taknak borak ngan kau , aku segan aje mase tu .
ramai orang ade lagi kat situ . abah aku pulak pergi buat announcement . segan lah aku .
then , kau ajak aku makan , so , aku fikir , aku tunggu kau amek nasi n duduk then aku pulak amek nasik n duduk ngan kau . then , borak samasama .

aku tunggu punya tunggu , kau tak amek nasi . aku nampak kau makan ngan opah .
tapi , kau makan buah oren aje .

tetibe aje abah aku ajak balik . kau pun ngah borak ngan makngah , pakngah , ngan busu hussien , kan ? takkan lah aku nak semak kat situ .

bila aku masuk kereta , kau cakap kau xde mood . < dalam mesej aje pulak tu .

kau mana pernah perangai macam ni . risau aku tau !?
pasal kau la aku berlapar malam ni ! ajakajak ayam betul !
sepak lajulaju kang baru tauu ~

kalau ada problem , share . kalau tak suka cara aku , tegur .

that's all . terima kasih !
MirAcLes dO HaPpEn!

1 MirAcLes WilL HaPpeN !:

DaShaIz said...

piqa! nape jerk nieyh??

Post a Comment