MirAcLe WoRdS

05 June 2012

kau sangat comel , kawan .

' .yeahh,,sbb tu lah aku tk kan lupe kn kau sapai bebile~ '

' .you know wat?sometime u make my life happy,,err not sometime actually..but MANY TIMES,,huahua~ '

bila aku baca mesej ni . aku senyum sendiri .
aku suka mesej ni . kau buat aku rasa diri aku dihargai .
sepanjang aku hidup ni . aku rasa kau la kawan yang sangat memahami aku ,
yang layan kerenah aku , yang berjaya pulih kan hubungan kita walaupun kita gaduh .
aku suka cara kau !

aku nak kau tau yang aku SANGAT SAYANGKAN KAU !

jujur aku cakap , kadangkadang , aku jelesjelesjelesjelesjeles tengok kau walling dengan orang lain .
hehehe. ni jujur tau . no doubt !
tapi , bila aku fikir balik , takkan lah aku nak halang kau berkawan dengan orang lain pulak kann ?
teruk bebenaw aku ni . kan ?

aku rasa kau comel , kiut dan yang sewaktu dengannya .

aku dedicate ; more than words , westlife . untuk kau . << klik ! <<



__________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment