MirAcLe WoRdS

28 October 2012

a week .

pheww , aku celik celik mata aje , jantung dah ber degup kencang . cuak meyh !
tinggal seminggu aje lagik nak masuk medan pertempuran . bekalan senjata , tah cukup tah tidak .
strategi pun belum cukup mantoppppp .

okay , aku takut sebenarnya . kadang kadang aku rasa aku boleh dapat straight A . kadang kadang aku rasa tak boleh . hemmm , cmner ek ?





insyaALLAH .


#aku pinjam gambar SAKTI nii . lepas ni , kita buat SEMESRA punya , nak ?

Dear PRODIGY ,
aku nak mintak maaf andai kata sepanjang 2 tahun ni aku ada buat salah dengan korang .
aku harap masamasa terakhir ni , kita gunakan sebaiknya dengan mengenali antara satu sama lain . aku tahu yang ramai antara kita yang tak kenal batch sendiri . * okey , mintak maaf kepada manamana pihak yang terasa . * ehm , lepas ni , ikut lah haluan masing masing ye . terima kasih .


----- di kesempatan ini , aku nak mintak maaf dari hujung rambut sampai hujung kaki .
kalau ada salah silap aku . semoga ALLAH merahmati kita semua . sekian , wassalam .
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment