MirAcLe WoRdS

30 November 2012

nama dia HELMI .

okey , bagaimana perlu saya mulakan ye ?

emm , begini . *awat skema sangat nii .

okey , camni cerita nya . masa first day aku masuk sekolah menengah sains rembau tu . masa aku mulamula masuk kelas 4 BANDURA pada pagi yang hening selepas subuh bersama aimi zahraa .

ade la sorang mamat ni melangkah masuk ke dalam kelas . masuk sorang sorang pulak tuu ; dengan gaya ala ala catwalk dia tuu .  tup tup , duk kat baris depan aku .
aku dah cuit siku aimi zahraa .

aku : err , nak buat apa ni ?
aimi : nak tegur tak ?

*krik krik krik krik *

alamakk , kerek pulak mamat ni kelua kan novel english . tebal pulak tuu . dengan sling beg dia lagik . pheww , tak menahan .

aimi : err , hai , nama aku aimi . yang ni pika . *ouh , masa ni aku belum dapat nama jay lagik .

helmi : ouh , aku helmi .... bla bla bla .

maka bermula lah episod kami bersahabat .

and , yeah , kami masih bersama di dalam BANDURA  untuk 2012 ni .

okay . sebenarnye . aku nak promote kan belog dia . bagi sesiapa yang cenderung ke arah fashion and business , sila lah menekan ke arah link ini >>> woot <<<


*well , tak touch pun ehh .

look at him , fashionable kan ? dia smart looking guy . okey , dia ni . gila gila . awesome , and a good friend of mine .
selalu je gosip gosip ngan dia . haha . but , more than that , kitorang ni enemy dalam studies . well , mangsa kelas tahanan addmath and math mode lah kate kann . and . rambut dia yg belah atas tuu , masa belum potong , mencecah 14.5 cm tauu ! panjang gilaaa ! ZAYN MALIK punyya pun sekadar 6 cm sahajaaaa . okey , abaikan repekan tu .

dia ada page kat fesbuk jugak woo . nak tengok ? ?

meh meh aku tunjukk kan >> tekan sini <<


haaa , berminat nak tahu prkembangan hidup dia ?

kalau berminat , apa lagii ? pergila lah like and follow dia ! buat apa tunggu kat belog aku ni ?

dah dah . syuhhh syuhhh , pergi main jauh jauh .

okeyy , itu sahajaa ~

to you , HELMI ,

i thought we'll never ever be a good friend since aku sendiri dah lama tak berborak dengan lelaki . but kau ubah impression tu . hewhew . thanks a lot !
thanks sebab lalui suka duka onak duri ranjau berliku dengan aku kat sekolah . kalau takde kau , tak tau la nak cerita pasal addmath kat sape . erm , itu ajelah kot .
thanks a lot yeaa ~

p/s: aku tolong promote belog dia . follow la beramairamai . 
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment