MirAcLe WoRdS

02 December 2012

nama dia AFIQAH .

assalammualaikumm ! 

hari ini , 2 DISEMBER 2012  menjadi saksi bahawa kawan baik saya , meragkap pengawal peribadi , mama dan juga bearbear saya menjangkau usia 17 tahun ! 

*lambat lah kauu , aku dah nak 18 tahun dah nii . 

okay , jujur , aku kenal dia dari tahun lepas . tapi , aku tak pernah ada rasa nak tegur dia walau pun kami ni tinggal satu aras iaitu aras KELANA PETRA . < rumah biruuuu ouh ! 

masa hujung tahun 2011 , aku usha la FB budak ni , asekasek cakap pasal TURKI . aku pun fikir , " budak ni eksaited balik kampung dia kut . " *wahwah , sukasuki aku je kate kampung dia kat TURKI sana . maklum laa , muka dia tu tak ada rupa orang melayuu . 

tetibe , dalam kelas 5 BANDURA , dia duduk barisan depan aku dengan Ainun . mulamula tu , aku buat tak tahu aje sebab aku ni tak pandai nak start conversation . lamalama tu , baru la mula bertegur sapa . then , jadi rapat . maka bermulalah episod dia lepak kat dorm aku . samasama tidur atas lantai dengan aku  . *aku rindu aktiviti ni

hehehe , nak tahu satu benda ?
dia jugak lah yang buat aku kenal kat bangla . kalau bangla tak hampir terlanggar dia , aku takkan kenal dengan bangla . heeeee ~

nama penuh budak ni , NUR AFIQAH BINTI MUHAMAD
dia ni , baik , pandai masak , lembut hati , gilagila
*pada orang yang dia rapat , dia selalu balaskan mesej AZALINA HOTT^^ untuk aku dengan menggunakan nama samaran ' BUKAN JAY ' , dia ni selalu teman aku g surau , makan , kelas . banyak masa yang kami habiskan bersama . dia ni jugak yang mengenalkan bakhlava kau akuu . kalau dia tak kenal kan kat akuu , xde la aku tergilagila kan bakhlava tuuu . dah la TURKI mareyyy maaa . mana aku nak dapat merasa selaluuu . kempunan tau tak ?
*nanti kalau aku mengidam , tak ke payah ? 

hahaha ,

okay la okay la . 

some wishes from me ,

- HAPPY BIRTHDAYY ! *agakagak dengar tak sampai SEREMBAN sana ?
- may ALLAH bless us ,
-kalau dah jadi doktor nanti , jangan lupa kawan kau yang sorang ni , bakal engineer kot .
-semoga panjang umur dan diperbanyakkan rezeki 


 ni gambar dia masa kecikkecik . dia yang bluetooth kat akuu . 

ni dia yang sekarang . cun aje kann . but , sorry , has taken by HAZIQ MUHAMAD . so , kalau nak tackle dia , kena jumpa encik MUHAMAD dan juga HAZIQ MUHAMAD sekali . tak cukup lagi tu , kena lalu road0block dengan puan MARINA AINI dan juga SYAHIDAH MUHAMAD ,

 so , interested ?

cheqqidaut blog dia , >>>> TEKAN SINI <<<<

dan juga fesbuk beliau >>>> TEKAN SINI <<<<



ingat ni , 



tambah



sama dengan




okey , itu sahaja buat kali ni . terima kasih ,

sekiann , wassalam ~


___________________________________________________________________________________
MirAcLes dO HaPpEn!

5 MirAcLes WilL HaPpeN !:

azalina said...

bhahahakkk ! terima kasih lah weyhh selit nama aku . ;')

piqah:D said...

hooooooooooooooooooooooo...terharu nyaaa aku.eah,ukan milik superman kah?ahhahaa.GURAU JE:D
I LOVE YOU JAYYY!

Jay_Izzaty said...

azalina : sama sama
afiqah : pheww , SUPERMAN ? boleh saja . mahu kah saya kenen kan ? hehehehe . LOVE YOU TOO ~

aFiQaH NoRaZaHaR said...

ehemm eheeem . AFIQAH satu lagi tumpang laluuuuuuuuuuuuu !

Jay_Izzaty said...

sila lah laluuuuu ~ nanti AFIQAH yang ni lalu kat belog awakkk !!!!

Post a Comment