MirAcLe WoRdS

13 December 2012

sakit perut

ugggghhh . tak tahu kenapa . tetibe aje sakit perut tadi. since petang sampai sekarang > pukul 2.10 a.m.

nak kata salah makan , aku sorang aje yg sakit perut . orang lain sihat walafiat aje . padehal , apa yang gersumbat dalam mulut diaorang , terhadam jugak dalam perut aku . tadi , ustaz aku dah suruh telan 100pluss , tapi , still tak jalan gak . bam serai dah dekat sebotol aku sapu .*okey tipu , xde nye sebotol . tapi , kire dah banyak yang aku sapuu .

siap lagik aku mengadu kat kawankawan mintak simpati . T,T

alaaa , mengadu tu saje saje aje . nak manja manja dengan kawan kawan . bila lagi kan kalau bukan tome time sakit macam ni ? kalau dah sihat nanti , orang pun dah tak kesah pasal kita , yee dak ?

haha , gurauan . okey la , sampai di sini sahaja entry sakit perut ni . bukan apa . nak mintak kaukau. ni doakan perut ni cepat sembuh . supaya aku dapat jalani hidup aku dengan sehabis baik dan melakukan aktiviti yang bermanfaat untuk diri sendiri , keluarga , agama , masyarakat , bangsa dan negara . *uuuuu, besaaaa citacita , kak ! hahaahhh .



MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment