MirAcLe WoRdS

04 January 2013

i'm too young for that .

i'm not ready for this thing . I may listen to love songs , watch love movies . but , i don't think that i'm ready for that . i'm too young ~

aku tengok budak budak sekarang , fuhhhh . kapel dah pegang pegang macam dah kawin .

aku mungkin mungkin mungkin mungkin mungkin ada suka kat orang . tapi , untuk aku lebih dari tu . aku rasa aku tak mampu .

aku masih terasa seperti kanak kanak yang perlukan perhatian mak ayah . bila mak kata nak suruh aku drive . aku tak nak . sebab bila aku drive , aku rasa aku dah besar . aku tak nak !


okey , dah tak tau nak sambung apa . TT^TT
MirAcLes dO HaPpEn!

2 MirAcLes WilL HaPpeN !:

azalina said...

haha , comel lah ! aku suka post kau ni !

Jay_Izzaty said...

jujur dari hati maa . HAHA !

Post a Comment