MirAcLe WoRdS

15 May 2013

realiti .

kalau boleh , aku nak lari dari realiti . aku nak pack barang aku . nak g travel kat mana mana je . asalkan tempat tu tak ada orang yang aku kenal . aku nak off twitter dengan facebook aku . phone nak tinggalkan kat dalam almari . nak keluar rumah tengah malam . lepastu pergi la mana mana stesen bas . esok pagi pagi tu , aku beli la mana mana tiket yang boleh bawak aku pergi jauh dari semua ni .

kat tempat yang akan aku tiba tu , aku harap dekat dengan pulau . aku nak dayung sampan sampai kat pulau tu . *bot pun boleh jugak . tak de aa ponek den nak dayung sampan* . sampai je kat pulau tu , aku nak tiru hidup macam tarzan tu . kawan dengan gorilla , gajah dan juga harimau . buat rumah atas pokok . lepastu , aku enjoy la sorang sorang kat situ . eh eh , tapi , pakaian takde aa macam tarzan tu . sexayyyyyyy wooo . tak mau .

agak agak nak raya nanti , aku balik aa rumah .

agak keterlaluan jugak imaginasi aku nii . sebenar nyaa , aku nak LARI DARI REALITI . sekejap pun jadilah . itu sahaja .
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment