MirAcLe WoRdS

05 June 2013

bertunang .

again ,  tidur lena ku diganggu . haha

*okey , lately aku suka bangun lambat . tak tahu kenapa .*

bangun and mandi and siap siap nak pergi rumah opah .
sempat lagik pergi sarapan kat kedai . wuwu . aku makan roti sardin dengan sambal melimpah ruah . perghh ! pagi pagi dah makan sambal bebanyak . terbaik *thumbs up*

sampai sampai kat sana , aku kena serang dengan dua budak kecik , Alia ngan Farah .
eksaoted gila budak ni jumpa aku . siap ajak aku join diorang memain pulak . adoi lah . ingat aku ni bebudak lagik ke ? awak tu ye la 6 tahun . kite ni dah 18 tahun . *ehh ? macam tak percaya je .

majlis bertunang tu start lepas zuhur . perghh . biru weyy dia punya tema . dah . aku tak tau nak cerita apa panjang panjang . nah , tengok gamba je laa .








 
  hantaran 


     tu dia tunang lelaki nya .





 last last , aku lupa nak bagitau siapa yang bertunang . hahahaha . akak sedara aku yang bertunang laa .

 ni kek hantaran pihak lelaki . dalam dia warna pelangi weyy . cool ~

p/s :



MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment