MirAcLe WoRdS

12 June 2013

durian oh durian .


pepagi tadi , lepas meniaga roti , aku , along ngan mummy pergi breakfast kat rumah maklong Mas . me ? yeah . my favourite nasik lemak kukus ! perghh ! sedap hingga menjilat jarii . i loikke ! * okey , over pulak :p .
lepastu , kitorang berempat pergi ke kebun durian . wuuuu , bapak lah eksaited nampak durian tergolek golek kat atas rumput tuu . maklong mas suruh pakai glove weyy ! sepanjang 18tahun aku hidup , ni la first time aku kutip durian pakai glove . kah kah . selama ni den pakai tangan yo .

seronok lah ! banyak gila durian . kalau bukak gerai pun dah boleh untung . ahahaha . 3 jam kat situ , penuh kereta viva dengan durian . kat bonet sampai kat sit belakang . kat tempat kaki pun ada durian gakk . oho . banyak weyy . dah kata pun kebun . :D

balik rumah , tergolek golek lagi durian tu kat dining room aku .
bila pakngah datang , baru la kitorang berkenduri durian ! wuuuuuhuuuuu. ~


banyak pulak aku makan . badan dah terasa panas sikit ni . *padan muka*

p/s: jumpa katak mati kena hempap dengan durian . kesian ... dia mati katak D:
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment