MirAcLe WoRdS

29 September 2013

daftar subjek .

lepas perjumpaan PA tu , kitorang semua kena pergi daftar subjek secara online *dunia dah maju oi*
9 subjek semua nya . tapi , final nanti , aku amek 4 paper je .

so , ni list subjek aku

ISLAMIC EDUCATION
basically , kau pun faham kan . belaja la subjek agama . macam biasa .

COMMUNICATIVE ENGLISH
english ni , lebih kepada speaking . kitorang tak banyak assignment bertulis . asessment pun , lebih kepada bercakap cakap .

ELECTRICAL WIRING
ini seronok ! pasang pasang wayar , lepas tu , tekan suis and lampu menyala . yeaaaaaaayyyy !muka aku selalu cenggini bila experimant aku berjaya (^-^)/\ *tepuk tepuk tangan*
hehe .

ini partner saya . Sheikh dengan Akak .


ini conduit nama nya . jenis PVC . 

bila dah sambungkan conduit macam ni , maka , masukkan wayar live , neutral dengan earth kat dalam tu . lepastu sambungkan kat DB and lampu . pasang elok elok . panggil lecturer untuk check pemasangan tu . kalau lampu menyala , dapat la full marks ~


CO-CURRICULUM
ini juga dikenal sebagai Polibriged . huaaaaa , kawad , kawad kawad, makan formal , kebakaran . pertolongan cemas . ini la yang aku belaja .

masa ni nak masuk bilik kuliah . belajar pasal kebakaran .

ini full set . wajib pakai setiap Rabu .

ini masa first kawad . hujan lebat yang amat sampai basah lencun . seronok !!
tapi start minggu kedua dan seterusnya , weeeee~ dah macam latihan askar dah kitorang .


COMPUTER APPLICATION
belaja macam ICT kat sekolah dulu . basic nak guna komputer je .


so , yang kat bawah ni , subjek yang masuk final

ELECTRICAL TECHNOLOGY
best . mula mula tu pening la jugak . tapi , lama lama paham dah . bila buatsoalan , dapat pulak jawapan . lagik la seronok belaja . lecturer pun sporting je layan soalan . weeeee ~


ini experiment pasal magnetism . 


ini pulak nak kira resisor value . 


MEASUREMENT
ouh . ni subjek killer oi !
susah gila nak paham . *mungkin sebab aku yang blurr sangat kot*
tapoi , kelas aku , ramai yang kata susah .
*tipu , quiz , markah penuh gak*

ENGINEERING SCIENCE
phewww . bunyik gah gila kann ? tapi , belaja PHYSICS je . hhaha . seronok la . lagi mudah nak faham kalau nak dibanding kan dengan sekolah dulu . lecturer sempoi habis . belajar pun tak stress .

ENGINEERING MATHEMATICS
haaaa . ini pulak , ADDITIONAL MATHEMATICS . kat sini pun aku rasa mudah je belaja . kat sekolah dulu , haihhhh . seribu kali aku belaja pun aku tak tau nak buat cemana . sekarang ni , sekali ajar je dah faham . tapi , bila buat soalan , blurrrr . wakakaka . *itu maksudnya , tak paham la sayang oi *

aku akan buat yang terbaik untuk tebus balik SPM aku tu .
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment