MirAcLe WoRdS

23 October 2013

21 OKTOBER 2013

bangun pagi .
ulang kaji sikit sikit .
tido .
bangun .
belaja .
tido .
bangun .
solat .
siap siap .
pergi dewan .

huiii .
silap silap . buka dewan , tapi peti sejukkk .
gila kot .
beku jari jemari I yang runcing ni .
jari kaki I pun beku juaaa. 
2 jam dalam dewan , mau beku otak aku . sebab tu la sampai confuse nak guna formula .
aku harap aku tak tersilap .

oh ya !

first payperrr aku Electrical Technology .
masa 2.30 - 4.30 petang .
kod subjek , ET 101 .
nama lecturer , En Zulkurnain bin Abdul Hamid .
seksyen DTK 1B

ehh ? melebih pulak kan ?
haha . 

last last , time keluar dewan tu . otak aku kosong dah . aku tak ingat pun apa yang aku jawab . hoho .

balik .

solat .

tukar baju .

pegi main boyan kat Padang Polo . haha . 
kita seteghees wak . suka hati kita lah nak buat apa . kih kih .

malam tu , kita tido awal . lepas isyak dah tido dah.
text apa semua tu , kita tak perasan .
pukul 1 pagi baru tersedar . balas text kejap . 
dengan mamai nye . haha
pastu sambung tido . 
bangun lambat pulak tu . berlari g toilet and solat subuh . haishh .
anak sape lah ni kaaaaannn ??
heeee ~

" hibernasi ni ...... bukannya tido "

cissssss . perliiiii ! haha .


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment