MirAcLe WoRdS

11 October 2013

cuti .

hmm . di saat aku menaip post ni , ramai yang dah bersiap siap pack baju nak balik kampung .
while aku , duduk dalam bilik sambil mengunyah roti butterscotch ni .

hmm , baru lepas video call dengan mak . rindu woahh !

arini jumaat 11 OKTOBER 2013 . lepas deal dengan semua lecturer , kitorang sepakat nak cancelkan kelas harini . atas alasan , masing masing nak balik rumah .
poli bagi cuti sampai isnin kot .
entah la . aku tak amek tau . aku memang sentiasa di sini . TT^TT

aku tak balik sebab , kos tinggi oi . tiket je dah RM35++
tambang teksi lagik . tiket nak balik sini lagik .

kira kira -

tiket Ipoh - Melaka RM 35
Tambang teksi - RM 17
Tiket Melaka - Ipoh RM 35 

total = RM87 .

ini duit makan seminggu lebih oii . dua minggu pun boleh .

hujung bulan ni da cuti sem . so , terbang lagik RM 87 aku .

then , aku decide , tak pelah . berkorban sikit . kalau dok umah pun , bukannya belaja sangat .
dok kamsis ni , ade la jugak member yang boleh tolong ajar aku .

tipu la kalau aku tak jeles dengan dorang yang balik . tapi , aku ingat pesan abah

" sabar eh nak , belaja ni kena berkorban sikit "


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment