MirAcLe WoRdS

14 October 2013

teka - teki .

ada cerita seram yang aku nak share ni . ni cerita minggu lepas . saje je nak cerita lambat lambat .
haritu , roomate aku on skype dia . 
and dia voice call la dengan kawan dia .
aku yang baru balik bilik , terasa mengantuk amat . so , aku decide nak tidur dulu sebelum belaja .
pukul 9.30 malam . 

" perhatian kepada semua pelajar kamsis , anda di minta berkumpul di dataran kamsis sekarang " ni pukul 10.30malam .

so , aku dengan zombie state nye , sarung la tudung and siap siap nak pergi dataran . serius muka mengantuk oi . haha . nasib baik dataran tu gelap . xde la orang nampak muka blurr aku ni . hihi .
roomate aku pun sarung tudung je . laptop dia biarkan on . kitorang memang selalu cenggini . hihi . main tinggal je barang cmtu . sebab nanti nak guna lagik .

hmm , sampai dataran , beratur , duduk elok elok dengan muka mengantuk .

JPK *Jawatankuasa Pelajar Kamsis* cakap cakap pasal dinner .

tetibe roomate aku pusing 

" ada orang call skype aku "

" siapa cakap "

" dia la "
*dia refers to kawan Sha .

" oooo " 

nampak tak blurrr aku tu bersisa lagik . 

pastu otak aku mula berfungsi secara normal .

" cemana dia tau ada orang call kau . dia ada password skype kau ke apa ? "

" eh . bukan . bukan . dia kata aku call dia " 

GULP ! GULP ! cemana pulak kan ? kan kitorang ada kat dataran . bilik kunci . 
semua orang kumpul kat dataran .

hmmmmm . 

balik bilik , aku yang bukak pintu and masuk . serius terasa semacam . then , buat tak tahu je la .
bagi salam . kuatkan hati je .
benda ni memang ada sekeliling kita kan . tak payah nak cuak sangat .
dia yang patut takut kita . bukan kita takut dia kan ?
*sembang kencang*

so , aku tinggal sorang sorang ni , hmm . siang je la aku berani . malam , aku acah acah berani je . and dah taubat . tak nak tinggal laptop cm tu je . kang tetibe ada status update ke , tweet ke . cuak pulak kita .

aigoo .







MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment