MirAcLe WoRdS

13 October 2013

tough .

bangun pagi . gosok gigi cuci muka terus joging . haha
kantoi tak mandi =p

haha . malas la nak mandi banyak banyak kali.
aku ni menyahut seruan kerajaan

" Jimatkan penggunaan air "

ye ye , aku tahu aku bagus .

harini I pakai seluar ni .


ayu kan ? hihi . 
tau tu . 
haha . terpaksa lah oiii !
seluar yang biasa guna tu basah lagik . tak sempat nak kering .
maybe sebab aku basuh lambat semalam .
lagipun , seluar ni baru je 2 kali pakai termasuk harini . haha 
ABah yang belikan seluar ni masa aku nak masuk PUO ni .
so , takkan lah nak simpan je . nanti dia rosak sendiri . rugi kot .

" wooooaaaaahh ! ayu gila kau pakai pink "

roomate gue --'

perliiiiiiiiiiiiii .

alaa , sebenarnye , aku tak nak pakai pink je . nanti semua orang nampak keayuan aku . 
kang terpikat . susah pulak hidup aku .

*okey , perasan . boleh muntah sekarang *

haha . tak do lah . kang aku pakai pink , memasing berdarah bijik mata . ada yang terjojol keluar gak kang . eihh . tak mau aku . geli kot . haha

lagi satu , kalau aku pakai pink , mesti kena gelak =.=
sedih tau . 

*lari masuk bilik peluk bantal bucuk , nangis puas puas*

okey . dah dah . ni nak cerita pasal apa sebenarnye ni ?
tough kan . bukannya seluar .

next , harini aku dapat jog 4 round bebehhh !
alaa , mungkin sikit bagi kau kau yang dah biasa  jog . tapi , ia menjadi kebangaan untuk aku yang dah lama tak jog ni . hihi .

bangga baju basah lencun dengan peluh . fuhh . terasa cam pelari marathon pulak .
*okey , imaginasi melampau *

maaf kan budak ni . dia tengah sedih sebenarnye .

nak tahu kenapa ?

bila dia balik ....

ramai orang dok tunggu teksi dengan bagasi masing masing .
semua pandang aku ngan Mira . pelik .
ye ye . kitorang tak balik lah oii . 
tak payah nak pandang sangat !

aku g beli 100+ dengan roti .

bila balik bilik ......



takde orang dah . TT^TT

shaaaaaa ! sampai hati kau tinggalkan aku sorang soranggg !

haha . kesah pulak kan ?

balik bilik . angkat baju . breakfast .


orang bujang kan . makan ni je lah . haha.
diet okaayy . 
 tipu tipu . 
aku baru lepas jog . mana larat nak makan berat .
lunch nanti je la makan nasik . 

hoho .


langit sekarang = perasaan gue ?

nope ! aku bahagia . ( kot )


" Something that can't kill you makes you stronger "

saya toughh .





MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment