MirAcLe WoRdS

11 November 2013

random .


cuti sem . tak tau nak buat apa T^T

makan tido makan tido je yang best =p

" in your dreams . in your dreams "

kau ingat kau mem besar ke dalam rumah ? 
baju baju tu sape nak sidai ?
sape nak sapu rumah ?
siapa nak angkat baju tu ?
pinggan mangkuk ?

banyaklah kau punya makan tido makan tido .

haha

eh . adik aku cakap aku da addicted kat plant vs zombie .
aku takde la addicted mana . 
tapi .... selagi tak dapat star tu , jangan harap aku kasik chance kat orang lain nak main =p
*senyum nampak gigi*
oh , lupa , ada gak zombi tu masuk mimpi . haahahahah

lepastu , bil broadband aku tak bayar bayar lagik . kuota dia banyak lagik .
kuota dah habis nanti baru aku bayar .
*tak penting*

lagik , lagu One Direction yang baru ni .... macam tak best je , macam tak best je . 

next , mimpi dapat iphone .

" dreams come true ? "

aamiin , 

haha . aku sebenarnya bukan a materialistik sangat . tapi , kalau rezeki tu .... ihihihihi . 
kecil tapak tangan nyiru aku tadah kan =p

lagi , duduk rumah ni . habis semua pantang larang aku .
kalau kat poli , mana ada aku minum ais sangat .
makan pun control2 gak . jogging . 
siap ikut sunah , makan buah sebelum makan benda berat .
balik rumah ... haaa , amek kau , semua main redah je .
jogging tu , lagik lah ke laut . 
adik aku ajak main badminton . kalau rajin aku join , kalau malas . selamat tinggal . hehe

haa . kalau nak dicerita , banyak lagi aktiviti tak berfaedah aku ni kat rumah . tapi , malas la pulak aku nak menaip panjang panjang . kang bosan pulak nak membaca . 
cerita ni pun tah apa apa . aku xde cerita best sebenarnya . saja nak update blog ni .

sekian , wassalam =D




MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment