MirAcLe WoRdS

13 December 2013

busy .

Assalamualaikum w.b.t
Selamat pagi . Salam Perak Aman Jaya .
Salam Satu Malaysia .
eceeeehh . melebih pulak !

al maklum la . eksaited sikit bila dah lama tak update belog kan ?

well , sorry .
aku agak busy sekarang ni . banyak benda yang kena bereskan dalam masa terdekat .
waktu rehat pun agak terhad sebenarnya .

mana tak nya .
jadual kelas semester dua ni agak menggila lah weh .

hari isnin , 
kelas pack . pukul 8 - 5 petang .
hadap komputer je sampai 5 jam . boleh rosak mata aku oi !

selasa , 
pukul 8 - 2 petang . tapi , hari selase ni selalunya banyak program start pukul 2 - 5 .

rabu , 
pukul 9 - 6 petang . ini la hari yang paling paling paling pack ! penat woo . kelas pulak , takde yang tingkat satu . main tingkat empat ajeee !

khamis ,
pukul 8 - 2 petang . balik petang terus tergolek . penat rasa nyaa .

Jumaat ,
ini paling singkat . pukul 8-11 pagi . 

well , subjek pun makin susah . cuak gak aku untuk sem ni . aku harap pointer bagus untuk sem ni .
nak nak lagi untuk yang masuk final exam . electrical circuit tu sangat mencabar oi . tergugat iman aku bila belajar . menipis aje kesabaran aku T^T

hari tu , pre test oscilloscope , otak aku blank kot . adoi adoi . 
mood aku down gila masa tu . mungkin lecturer akan marah akuu .
tak pe laa . lepas ni buat yang lebih baik . 
aku just kena yakin banyak banyak je dengan diri akuu lepas ni .

quiz untuk Occupational Safety And Healt Act (OSHA)
pun , aku jawab tah apa apa . ngok ngek la aku ni .

lately , aku sedar yang semangat belajar aku dah berkurang . 
takde semangat nak pegi kelas .
homework pun buat lambat lambat .
pastu , masuk kelas pun boleh mengantuk . padahal , sem lepas takde pun camnii !

kenapa ? kenapa ? kenapa ?

maybe sebab aku tak dapat adapt lagik kot dengan jadual baru ni .
hidup aku bercelaru sikit . insya ALLAH , weekend ni aku cuba fikir kan apa yang patut aku buat untuk jadikan aku ni kembali terurus macam duluu .

semester ni , kitorang tak sempat lunch . rehat sejam je . itu la time untuk rebut tempat kat surau yang "luas" tu . 
so , balik petang tu baru makan . kira lunch campur dinner la . makan lewat petang . kalau rajin , kitorang masak . kalau tak , beli lauk then masak nasik . kalau dah malas tahap gaban tuu , tapau je laa .beli nasik dengan lauk sekali . 

hmm . ni je la kot yang aku nak share setakat ni .
nanti kalau ada apa apa . aku share lagi .

till we meet again =)

current mood : 
*seserabut kepala aku*

MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment