MirAcLe WoRdS

02 January 2014

jatuh cinta .

well , lama tak update blog .
malas . and tak ada cerita yang best sangat sebenarnya .
hehe .

tajuk post menarik kan ?
uuuuuuuu ... jatuh cinta .
yup . aku jatuh cinta .
kat sorang budak lelaki ni .
muka dia cute . kulit cerah . rambut dia perang sikit .
kerinting kat hujung rambut .

first time nampak dia , aku terus cakap " comel nya " 
jujur . aku rasa dia sangat comel .
masa dia cakap dengan mak da pun , lembut aje .
mata dia comel bila dia renung mak dia .

dia tolong angkat kan handbag mak dia .
dia tolong bukak kan pintu untuk mak dia keluar .
dia sangat comel . sangat baik . sangat gentle .

serius , aku jatuh cinta dengan dia .
aku suka bila lelaki macam tu .
sweet .

hakikat nya , budak tu baru setahun dua umur dia .
kecik lagi. muka comel . suara comel .
bila mak dia tak bagi apa yang dia nak , dia senyap je .
tak de pun sampai nak hentak hentak kaki . nangis bagai .
masa mak dia solat pun , dia duduk senyap je kat tepi mak dia .
siap tolong jagakan handbag lagik .
lepas mak dia solat , dia borak dengan mak dia . baik aje bunyi nye .
heeee , suka la aku kat bebudak cemni .

masa mak dia letak telekung , dia tolong angkat handbag mak dia
dia dah la kecik . handbag mak dia pulak besaa and nampak berat .
bersungguh sungguh muka dia masa angkat beg tu . sampai senget senget badan dia .
" comel nyaa "

masa dia bukak kan pintu surau tu , lagik comel .
pintu tu dah la berat . dia pulak tak sampai nak capai tombol .
dengan tangan kecik comel dia tu , dia cuba jugak bukak pintu untuk mak dia .
seboleh boleh nak bukak jugak even mak dia kata nanti mak dia nak bukak sendiri .
dengan badan kecik tu , dia tahan jugak pintu tu untuk mak dia even dah nampak dia menggigil gigil tahan pintu .

" ya ALLAH , comel nya budak niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii "

aku geram sangat kat budak tuu .
aku harap dapat anak sebaik budak tu or mungkin yang lebih baik . hiks .



MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment