MirAcLe WoRdS

27 February 2014

roti

ape kejadah nye budak ni tetibe rajin masak kan ?

haha . ni aku nak habis kan sisa roti sebelum dia berkulat .

ingat tak resepi roti sosej haritu , kan aku buang kulit tepi kan ?

aku simpan dalam satu bekas .

so , harini , aku masak beliau .

bread sticks

bahan bahan ;

Kulit roti
Garam
Telur
Butter / Majerin
Susu 



mula mula , pecahkan telur , lepas tu , letak garam secukup rasa .
campurkan dengan susu *aku guna susu dutch lady* dalam 2 sudu .
pukul telur . then , panaskan kuali . cair kan butter or majerin tu . celup kulit roti dalam campuran telur tadi ,
and gorengggggg ~

tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhh 


setinggi tinggi penghargaan di ucapkan kepada Encik Mayonis dan Puan Sos kerana sudi menjadi pelakon tambahan dalam cerita ini . semoga mereka tetap sudi untuk terus bekerjasama dengan kami .

*mengarut*


hehe .

p/s: resepi ni sesuai utuk budak budak yang ngengade sangat sampai tak nak makan kulit roti .
tak baik membazir ye dik . amalan syaitan tu . kata sayang ALLAH ?



MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment