MirAcLe WoRdS

10 March 2014

10 MAC 2014

mak oi . harini memang pack la jadual nyaaaaaaa .
pepagi dah kena pergi amek injection HPV . amek yang second dose .
and maybe sebab aku still letih , aku rasa cam pening sikit la . lepas injection tu .

20minit lepas injection tu , ada practical test untuk semiconductor .
time tu , pening aku mengade sikit la . dia upgrade ada rasa nak muntah sekali .
haishhh . aku makan sikit . then , baru angin keluar . rasa nak muntah tu da hilang .
pening tu ada sikit . sikiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiitttt je . 

so , masuk lab dengan konfidennya . 
set up oscilloscope apa semua . baca soalan elok elok .
hmm , memang yakin dan pantas je aku set up apa semua . time tu dah tak fikir lagi pasal sakit pening bagai .
hoho .

bila aku sambung oscilloscope tu , waveform dia tak mau keluar . habis semua padam . 
kosoooong kosong ooo ooonggg . 
haihh . sentap dah time tu . 
aku rileks jap . pastu start balik dari mula .

kali kedua pun benda yang sama je jadi .

aku panggil lecturer .

last last , kena tukar meja lain .

untuk practical test tadi . 2benda yang aku belajar .

1. jangan overconfident 
nak tau sebab apa ? nilai resistor dalam soalan tu , 3.3K ohm . so , colour code dia , orange orange red .
masa tengok dalam toolbox tu , aku nampak orange orange je , aku terus sambar .
last last , lecturer tegur . 

" cuba tengok betul betul warna resistor awak "


bhahahahaha . padan muka aku . gelojoh sangat main sambar sambar . kan dah salah tu .
patot nya guna resistor yang kat bawah ni ...


ending nya . kena tolak satu markah .

2. tolak rasa cuak jauh jauh 
seriously , aku setiap kali exam ke , test ke , quiz ke .... memang cuak gaban tahap petala langit ke tujuh ,
tapi tadi , aku dapat reduce perasaan tu cepat cepat . so . aku dapat buat elok sikit la . hehe .

okayy , itu saje . 

p/s : dia kata pakai baju kurung nampak ayu, lawa . hai awak , harini saya pakai baju kurung .
lawa tak saya ?



MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment