MirAcLe WoRdS

12 March 2014

11 MAC 2014

heeee . great day . great memory . great friends !

seronok . seronok sangat harini .
pepagi lagi , aku ada PUO CAMPUS GREEN WEEK 2014 .
kitorang main tanam tanam pokok harini .

" 1000 langkah 100 pokok 10 jabatan 1 matlamat "

camtu la ayat nya .

sebelum pukul 8 dah kena berkumpul kat depan Pusat Islam . kat situ ada padang kecik .
perasmian buat kat situ .

masa mula mula sampai tu . ada lecturer tu panggil .

" kamu , jadi AJK pendaftaran yee , "

dia terus bagi senarai nama . dah la sejak akhir akhir ni aku blurr banyak sikit . tetibe dapat kerja camni . berkerut kerut dahi aku nak hadam apa yang encik tu suruh buat . pergh . nasib baik member aku jadi AJK sekali .kalau tak , memang sengal la aku sorang sorang kat meja pendaftaran tu ...


pegang pipi . yeayy !

haha . lepas pendaftaran tu . ada ucapan ucapan ucapan ucapan .
okey , okey . tipu . ada dua je ucapan . hehe . lepas perasmian , ada senamrobik sikit . then , baru la Ketua jabatan tanam pokok . 


pastu , kitorang dapat makan . mee goreng dengan air mineral .
lepas makan baru la tanam pokok kat tepi jabatan masing masing .
so , kat jabatan aku ada 10 tempat yang perlu ditanam .

aku tanam sorang sorang je tadi . orang lain sume buat berdua . ciss . ini tidak adil !!

haha . aku tak kesah pun sebenarnya .

nah , ni pokok yang aku tanam .


aku bisik kat dia " membesar elok elok tau "

haha . mane tak nya , dah la musim panas camni . kesian kot pokok ni terdedah . esok lusa tak tau la siapa yang akan siram diorang . aku harap pokok ni tak terbantut macam aku . 

Sebelum aku amek final exam untuk sem 6 nanti , aku nak tengok balik pokok ni .

hehehehe .

lepas habis menanam . kitorang kemas peralatan . bersihkan . lepastu pulang kan balik kat budak awam .

pukul 2.30 , pegi amek baucer buku .

pukul 5 , ada rehearsal untuk karnival sukan esok . 
pastu ada meeting kelab tenis samai dekat pukul 7 . lambat gila balik .
aku sampai rumah time maghrib kot . ish ish ish . teruk . hahaha .

okay , cukup sampai di sini . mata gue dah mengecikkan diri . ni . babai .

assalammualaikum =)



MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment