MirAcLe WoRdS

13 March 2014

12 MAC 2014 .

kena bangun awal awal pagi sebab kena berkumpul kat court tenis pukul 7.30 pagi . 
maklum la , karnival sukan kaaaaannn ..

dalam pukul 8 lebih tu , dapat breakfast . then , ada bengkel tenis jap 


ni ha . coach Azmi .


dan kami pun khusyuk dengar kata kata beliau .

lepas bengkel . mamber aku nak g main ping pong . aku teman je la . kalau main . mweheheheheheh . comel sangat nanti sampai semua orang sengih sengih kat aku . hiks .
*perasaaaaaaan . boooooo *


lepas game ping pong , game tenis pulak . game ni aku taknak masuk sebenarnya . tapi , dah lecturer tu kata , kalau tak masuk , takde markah praktikal . so , nak tak nak , memang kena masuk lahh .
main cam hape tah tadi . serius lawak . 

" asalkan ada markah , dah la "

ni je la yang aku fikir . haha .

majlis penutup lepas zuhur . gila panas berdebu padang tempat kitorang baris tu .
nasib lah kannn . haha . nasib baik tak pitam lagi =p

lepas baris tu , ada talk pasal fitness dengan health .
apa lagi , tadah telinga je la . petang petang , dah letih mengantuk bagai . telan je la apa yang orang cakap .

balik rumah dekat pukul 6.30 .
mandi rehat solat.
tidur kejap . 
then , buat assignment . 
update belog . 

okey . sekian . terima kasih =)


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment