MirAcLe WoRdS

28 March 2014

be thankful .

semalam aku sedih .

sebab apa ??

mana tak nya , kita stay up . kita belajar . kita buat latihan apa semua tu .

last last , markah test quiz practical test semua tergolek . 

Sedih la .
  Kita sungguh sungguh buat yang terbaik .
tapi ALLAH tak izinkan kita dapat yang terbaik . 

sedih sedih . 

aku tengok gred untuk continuous assessment aku tu .
aku banding kan dengan sorang tu .

hmm , 

berbeza . she's better . 

sedih sedih sedih .

aku belajar , dia tidur .

markah dia 30++ , aku , 20 ++

aku buat latihan , dia tidur .

markah dia 47/50 . aku ? 30 lebih je .

sedih weh . sedih .

aku tau ALLAH uji aku sekarang . mungkin balasan sebab usik usik dia , nakal nakal sikit ngan dia .

takde choice lain .

usaha lagi . 


aku bukan nak pointer baik . tapi aku nak parents aku bangga dengan result aku .
aku nak parents aku tau yang anak dia ni berusaha nak jadi anak yang menjalankan tangungjawab . anak yang nak tebus balik kesilapan dia masa SPM duluu .

harini . aku sedar . aku patut bersyukur dengan apa yang aku dapat .
mak cakap 
" okay la dapat 30 lebih tu daripada tak dapat apa apa . "

semoga urusan menuntut ilmu ini dipermudah kan .
ALLAHU RABBI .


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment