MirAcLe WoRdS

28 October 2014

alone .

aku dah 3 kali bukak blog post . aku ada benda nak story . tapi bila taip separuh jalan .... aku rasa citer tu boring . so aku delete post tu . hehe. sengal tak sudah .

and now . aku still tak tahu nak post apa. hehe ehehhehehehe...

well . sekarang tengah demam final ekzammmm ..

haha . den takdo la demam mano . den kan budak pandai . den makan tido makan tido yo .
tak setadi ape pun . *okey , menipu sangat*

cm biasa la . berhempas pulas nak final ni . sebelum ni bukan aku tak study . aku study okay !
aku antara pelajar cemerlang dalam kelas tuu *aamiin*
cuma nya, bila final ni ... datang satu nervous yang turun dari mana tah . dia menyerang aku sepanjang hari .
tido tak boleh . apa tak boleh . tapi bab makan aku berselera pulak ! =.=''
epinggan nasik tak cukup woi !
hehe

semalam , time nga dok buat latihan math, *pagi tadi ekzam math* tetibe tangan menggigil . tu dia baq hang !
tangan gigil nak tulis cemana oi ?

terpaksa aku stop kejap. aku sidai sidai baju . kilat kasut kawad . rehat beberapa ketika .
then , baru aku sambung study .

kenapa aku jadi macam ni ?

entah . ALLAH bagi . bagus lah dia bagi aku nervous ni .. kalau tak, mau nya aku tak study. jadi paus terdampar je atas tilam . haha .

hehe . okay okay . bukan nak cerita pasal gigil .. ni nak cerita pasal alone .

selalu sangat jumpa

bila perempuan cakap " leave me alone ", jangan tinggalkan dia alone .

hmmm , tak berani nak komen la ... tapi, apa yang aku mampu cakap .
bagi dia ruang sikit untuk dia tenang . dah lama sikit .... sikit je tau ... kau pujuk dia sikit . dia nak perhatian kau . tu je . tapi kau jangan tinggalkan dia terus .
lain lah kalau kau memang tak sayang dia ke ? ehhh , mengarut apakah aku ni ?

*okey, kepala celaru sangat sebab ekzammmm*

ni. aku nak cerita . kadang kadang kita akan rasa alone . even bila ada kawan kawan keliling pinggang pun , kita mungkin akan rasa alone .

kenapa ??


pernah terfikir tak yang ALLAH tu nak kau jumpa dia ?

pernah terfikir tak yang kawan ramai pun tak guna kalau kau tak ingat ALLAH ?

pernah terfikir tak yang ALLAH yang beri kebahagiaan ?

pernah terfikir tak yang everything happens for reasons ?


so, bila kau alone ... or kau dengan kawan kawan .... jangan lupa kat ALLAH ...

ceritanya, malam tadi aku tak boleh tido . aku sambung setadi sampai ke dua pagi .
ceritanya lagi . time tu semua orang dah tido.. aku tinggal sorang .
mula lah kepala ni fikir benda bukan bukan . haremmmm !

fikir benda tepi tingkap lah . benda begayut kat pintu ke .
hesh . kepala ... kepala ... macam macam .... *ketuk kepala dengan pen biru*
bila dah siap latihan tu , aku tutup lampu nak tido . pastu, aku terfikir benda mencangkung sebelah aku la . dia dok hadap muka aku la . heshhh . mengarut . tapi tak boleh nak buang imaginasi melampau ni . ....

tapi bila fikir fikir balik ... sekurang kurang nya , sempat la jugak baca ayat kursi sebelum tido ...
sebelum ni kira lebur je ,.. ada bismillah sebelum tido pun kira baik dah tu . haha .
mindset teruk aku ni .
entah bila nya nak berubah pun aku tak tauuu ..

*hashtag-pray for Afiqah'Izzaty TambyChik*


p/s: aku juga manusia . kadang aku terlupa . kadang aku terleka .
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment