MirAcLe WoRdS

29 October 2014

jangan sampai.....

kau mesti selalu dengar 

"sabar orang pun ada limit "

memang lah .

dan orang Melaka selalu kena label " cakap kasar "

no way ! we are no talking harshly . it's just our unique way to communicate . got it ?

haha . macam serious talk pulak ni kan ?

well actually , yes !

jangan sampai sabar aku hilang and .......

akal aku pun hilang and mulut ni mula mendatang kan dosa kat semua orang .
jangan sampai keluar bahasa bahasa Melaka klasik yang aku sendiri tak pernah keluarkan .
jangan sampai iman aku hancur sebab kata kata aku .

akhir kata .  

" kalau takde kata kata yang baik untuk dituturkan . lebih baik berdiam diri "


hashtag-prayforAfiqah'IzzatyTambyChik
hashtag-sabau je le!

MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment