MirAcLe WoRdS

29 October 2014

kau dan aku ?

' kau dan aku adalah satu , tak kira apa .... '

ehehh . karok di petang hari pun best jugak kan ?
sambil ditemani angin sepoi sepoi bahasa daripada kipas rumah sewa ni .
melayan je la .

sebenarnya, aku tak tahu nak post apa . dah dekat sejam aku tenung post kosong .
serius, jari aku gatal gila nak menaip . tapi otak aku malas amat .
so, aku buat kerahan tenaga kat mata aku . suruh dia gugel sikit idea .
aku bukak belog orang lain . hmm . dia citer pasal bini dia . citer pasal anak dia .

aku ?

mana ada anak bini laki bini mak mertua kakak ipar bagai .
cerita mak ayah kan dah buat semalam .
mana boleh cerita banyak banyak .
tersentap hati nurani ni kang .
homesick =p

hesh . apakah ?
dah tua bangka pun tak sedar diri . dasarrrr sangat !

haha . tua tak tua . itu hak aku nak homesick okayy !

aku tak tahu nak cerita apa ni .
aku tak pandai nak berpuitis bagai.

hmm .

cuma nya .

p/s: masuk rumah jangan lupa beri salam . kan dapat kesejahteraan =)


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment