MirAcLe WoRdS

03 October 2014

sedih .

sedih . terkejut dengar berita budak form 3 tu . kesian sangat .

aku cuba letakkan diri aku kat tempat kawan yang buli dia tu . ya Allah haiii , tak sanggup rasa nya nak hidup lagi lepas benda tu berlaku . malu kat mak ayah . malu kat kawan kawan . malu kat semua orang . yang paling penting , MALU KAT ALLAH weyyyy !

budak form 3 tu . dia budak susah . mak ayah takde dah . tinggal dengan atok dia je .
kawan dia amek pencil case dia . sorokkan kat siling dewan . lepastu suruh dia amek sendiri .
time tu la dia jatuh . 30kaki kalau tak silap . muka tersembam dulu pulak tu . habis darah semua . dorang kata , masa jumpa dia tu, pencil case tu dia genggam . erat . nampak tak kesungguhan dia tu ? dia orang susah . tapi dia tahu bersyukur dengan barang yang dia ada . kita macam mana ?

sedih weh aku dengar adik aku cakap . kesian kat atuk dia . lepas ni takde teman dah . kesian . sangat . sampai time menaip ni pun aku rasa nak menangis .

aduhai , manusia . nak prank orang pun ada had nya . nak benci orang pun ada had nya . jangan la sampai teruk teruk macam ni .


sudah nya . empangan ku bocor jua T_T




MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment