MirAcLe WoRdS

31 March 2015

30 Mac 2015

biasa ah bro. tiap tiap tahun bila tiba tarikh ni, makanya umur aku bertambah . hehe
tapi tahun ni hambar dia lain macam sikit.
dah la masuk office, pagi pagi lagi dah kena push buat kerja macam2.
sampai aku naik stress and aku rasa cm tak special pun .

should be aku happy and enjoy the day lebih sikit daripada hari hari biasa kan?
then, masa balik kerja, aku hampir langgar kereta orang.
penat amat lepas keluar office then, aku cm tak fokus time drive.
tapi aku bersyukur gila sebab aku sempat brek mengejut dan tiada sebarang kemalangan berlaku.
menggigil aku . nasib baik aku bawak auto. kalau aku bawak manual ? maunya aku tersadai sejam lebih kat tepi tu , dok tenangkan perasaan.

tadi, aku ingat nak dinner dengan family. aku dah lama nak makan ayam golek.
mak aku suggest Kenny Rogers. disebabkan aku cari maxis centre dalam aeon bandaraya yang besar gedabak tu, so makan masa banyak. dah la ramai orang. tadi nak parking pun susah.
so, basically, banyak buang masa kat situ. then, pergi kedai . KEDAI TUTUP ! wahahahahahahahammmbarrrr gila !

p/s: memohon dikuatkan iman , emosi, fizikal dan mental. buang segala titik titik hitam yang ada kat hati.
MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment