MirAcLe WoRdS

05 April 2015

Belanja

Harini.. alhamdulillah diberi peluang nak pergi makan Kenny Rogers. Yeah !

Masuk Masuk pintu je aku dengar ada orang panggil nama aku. Aku toleh..

" alamak ai. Sape pulak perempuan pakai purdah ni ?"
Aku blur kejap. Pastu aku tengok muka adik beradik dia... baru aku ingat.

"Nabilah!"

Barulah nak salam salam dengan mak dia semua. Last last gabung meja. Makan sesama.

To my surprise.. mak dia belanja family aku. Malu rasanya. Dah la makan banyak. Amek yang family set punya tu. Malu ! Mau seratus lebih kot. Belum campur GST lagi. 

Apa apa pun . Terima kasih Nabilah and family. Really appreciate it. And wishing you all the best for ur life. Jadi cikgu takmo garang garang ah.. nanti student lariiiiiiii. Hahaha May Allah ease ur path to further study. Aamiin.


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment