MirAcLe WoRdS

13 April 2015

Dilema

Kau pernah tengok dilema wanita kat tv tak ? Alahhh drama bersiri yang cerita pasal kehidupan wanita. Well.. pada IC aku seorang perempuan. So, basically cerita aku ni boleh masuk jadi drama bersiri.

Ceritanya aku dah nak habis industrial training kat sini. Memang tak sabar nak habeskan tapi aku sedih lah kot. Mane taknyaaaa , dah rasa macam family dah kat sini. Siap nak buat farewell untuk aku . Isk isk isk. Ni yang nak terharu ni 😭😭

Dilema seterusnya, aku nak cuti sem. Dalam masa yang sama aku nak pergi malptaac 10 gak. Kalau pergi malptaac, takde cuti sem. Kalau cuti sem, takde apa2 pengalaman baru. Hmmm. Pening kepala aku. Aku nak duduk rumah sebab nak hantar ngan amek adik2 kat skola. Kesian la kat mak abah terkejar2 nak pergi kerja, nak hantar diorang lagi.

Adui la. Betul betul rasa tersepit sekarang ni 😞😞

' apa guna jadi anak kalau tak mampu nak berbakti kat mak ayah' 😫😫


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment