MirAcLe WoRdS

23 June 2015

Adik ?

Dah kenapa nak post pasal adik tetibe pulak kan ?

Dia bukan adik kandung aku. Bukan juga adik sekolah. Dia ni aku kenal masa latihan MalPTAAC siri 10/2015.

First day kenal masa dalam markas waktu jen nak bagi loreng digital. Tapi masa tu aku tak tahu nama dia. Yang aku ingat ayat first aku dengan dia

" dia tinggal mana ? "
" kelantan "
" bapak jauhhhh "
*maseni senua tengah cakap pasal Rahman*

Tu je la. Kali kedua jumpa, tak cakap apa2 sebab takde kepentingan lagi. Lagipun masetu nga sibuk nak ukur badan nak alter baju digital tu. Memang tak pandang orang lain dah laaa.

Kali ketiga, dalam bas nak pergi Politeknik Sultan Azlan Shah, Behrang. Sebab seat aku dengan dia dalam bas dekat je. And bila aku bebel, dia akan gelak or menyibuk sekali. Hehe.

Tak sangka aku dengan dia cm sekepala plak kan. Hahahaha. *menyampah sangat statement ni*
Then, sepanjang kat PSAS tu, memang aku buli je dia sebab dia junior then aku senior. Should be like that kan ? Well. Normal la senior buli junior. Isn't it ? Ahaa, whateverr.

Masa latihan medan pun, haha. Masing masing mental. Dia penat dgn hal dia. Aku penat dgn hal aku. Parah time tu. Waktu all group la aku kacau dia. Hahaha. Kalau tak all group tak sempat nak kacau.

Aku tahu kadang2 dia bengang gak bila aku kacau dia. Tapi, haha. I kenot bendung perangai kacau orang ni.. heheheh. Sorry budak kecik.

Oh ya. Aku teringat ni. Nama dia sama dengan sorang senior. So, bila nak panggil, dua dua akan pandang. Untuk mengelakkan ke-confuse-an, aku bagi nama Hagemaru kat dia sebab muka dia ala2 kartun botak pendek tu. Muka la.. tapi dia tak pendek. Dia macam tak rela. Tapi kerana terpaksa dia relakan. Hahaha.. maaf ye. Pernah sekali tu dia cm tinggi suara sikit bila orang panggil hagemaru.

"Ishhhh. Jay ah punca nama hagemaru niiii "

I sentap sekejap dik oi. Hahahaha

Ye la, sape suka bila dapat nick name tak hensem kan ? Tapi, kau kena redha dik oi. Takde nama lain untuk kau. *gelak besar*

So, whyyy I create a special post for this junior ?

Sebab dia adik aku dalam Delta Force Family. Banyak sangat dah dia tolong aku walaupun perkenalan ni tak sampai sebulan pun. Terima kasih budak kecik yang tak berapa kecik.

p/s: dia lanje itew dinner plate lah malam ni 😁😁😁


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment