MirAcLe WoRdS

06 December 2015

Memori datang menyinggah

Dulu, masa aku rapat dengan someone ni, aku selalu berangan nak plan dating kitorang macam mana. Aku anggap dia pakwe aku. Tapi aku tak tahu lah dia anggap aku macam mana. Malangnya, dalam 2 tahun lebih perhubungan tu, kitorang tak pernah dating. Kire malang ke ni ? Hahahaha.

Kenapa tak dating ?
Entahlah. Allah tak bagi buat dosa banyak banyak kot. Cukuplah dosa 'rindu rinduan' tu.
Hm, sebenarnya, long distance relay ni susah. Unless kau tahu kau ada hati yang nak dijaga. Aku dengan dia, sorang kat Ipoh, sorang kat Kuala Lumpur. Kalau balik cuti pun, aku banyak lekat dekat rumah sebab banyak kerja kerja runah kena settlekan. Bila lagi nak berbakti dekat mak ayah kan ?

Nak dijadikan cerita, hubungan tu tak berjaya. Mungkin sebab aku terlalu lewa kot. ' dia tak mesej, aku diam je lah ' itu yang ada dalam kepala aku. Dia selalu cakap dia busy. Yelah, askar kan ?

Pernah sekali aku mesej dia. Tapi dia balas lambat. Sejak tu aku tak berani mesej da sebab aku takut aku ganggu dia. Hm, kalau mesej pun dah payah, nak jumpa lagiklah payah. Hahahaha.

I don't' know why i'm writing this post. Benda dah lepas. Bukan aku tak move on, cuma sesekali, kenangan tu datang menyinggah.


MirAcLes dO HaPpEn!

0 MirAcLes WilL HaPpeN !:

Post a Comment