MirAcLe WoRdS

28 November 2011

saya rasa, saya SUKA KAMU!

saya tau saya tak seberapa. kamu popular. kamu hebat! semua sayang kamu. semua nak jadi GF kamu. saya suka kamu since tahun lepas. saya tengok kamu main bola bahagian pertahanan!
saya jatuh hati dengan nama kamu! lepas tu baru jatuh hati dengan kamu!

kamu tau tak..?

walaupun orang cakap kamu tunggek * =..=''
saya terima.
orang cakap gigi kamu tak cantik..
saya terima..

sebab apa?

sebab tunggek itu seksi ape..? *saya tak sangka saya tulis benda ni
gigi saya pun tak cantik. saya patutnya kena pasang pagar. tapi tak nak lahh! saya tak suka doktor gigi. saya tak nak pergi.

semalam saya dapat tau kamu cedera sebab main bola. kamu ni,, tak berhatihati lah masa atas padang~ jangan abaikan kesihatan, lah kamu!

tadi, team kamu ade game. kamu terpaksa jadi penonton je. kesian betul kamu tu.
saya hanya mampu lahirkan rasa simpati je.

pesanan untuk kamu,, lain kali, jaga kesihatan ok?
kamu jangan terlalu over sangat!

ok lah kamu, cakap panjangpanjang pun tak guna sebab kamu tak mungkin kenal saya pun.

adiosss~
MirAcLes dO HaPpEn!

5 MirAcLes WilL HaPpeN !:

azalina said...

haa ,, sematt ! haha,,

Jay_Izzaty said...

hape je yang sematt?

azalina said...

tules pasal hubby ,, haha

Jay_Izzaty said...

alah,, kantoi lah saya,, hubby saya dah merah muka!

azalina said...

cett ,, ade jugak hubby dye kat sebelah ! haha,,

Post a Comment